Parluma piemunteis (corso di piemontese per Filip)

bel topic :lol:
ma vui eiti seve pà t co parli...

il piamontese è dificilissimo da scriver...ci sono delle scuole apposta dalle mie parti ma ormai nessuno lo impara più...

boniak":1g45z8mr ha detto:

il piamontese è dificilissimo da scriver...ci sono delle scuole apposta dalle mie parti ma ormai nessuno lo impara più...

io lo parlo solo infatti... scriverlo è quasi impossibile. :(

yugs":1dlaudj5 ha detto:
boniak":1dlaudj5 ha detto:
io lo parlo solo infatti... scriverlo è quasi impossibile. :(
ma scrivi quello che ti pare :crepap) :crepap) :crepap)

picia da cursa

traduci asu :rotolo) :rotolo) :rotolo)

Ma voruma parlè 'dla muderatris che iuma adess?
Che bela fìa....
Però 'n sal so prufil iè scric "Località di Provenienza : Cupioland"... :asd)
Quindi, man racumandi tuch col cul tacà al mur senò....OPLA'.... :rotolo) :rotolo)

pis-pis":2hkpc963 ha detto:
Ma voruma parlè 'dla muderatris che iuma adess?
Che bela fìa....
Però 'n sal so prufil iè scric "Località di Provenienza : Cupioland"... :asd)
Quindi, man racumandi tuch col cul tacà al mur senò....OPLA'.... :rotolo) :rotolo)

ma vista po chet!! :asd) l'asu du parin a là turna cambiame tùt.... :motz) :sedia)

Ma 'l Padrin che ****Edit da STAFF: alla prossima account sospeso! che 'l fa??....al travaja o pensa ammachi a fà al gadola ansima al forum? :asd)

p.s grande Padrino. Sei il migliore... :rotolo)

'l padrin as grata le bale tùt'l dì... :sedia) :crepap)

Par l'intant madamin Yugs al continua ad esi 'na muderatriss.......Ades lo bùt a'nt la me firma : i love Yugs-muderatriss. An' ingleis, sia mai dic che mi sun nen internasiunal 'n tel parlè.... :culo) :culo)

pis-pis":2nd3zxzw ha detto:
Par l'intant madamin Yugs al continua ad esi 'na muderatriss.......Ades lo bùt a'nt la me firma : i love Yugs-muderatriss. An' ingleis, sia mai dic che mi sun nen internasiunal 'n tel parlè.... :culo) :culo)

deh cupiu, vòsti ciapè doi lurdun gi d'urije??? :asd)

deh cupiu, vòsti ciapè doi gi d'urije??? :asd)[/quote]

No, dami dui sgiaf 'ntal ciapi dal cù....'T fas vedi anca l'emoscion: :sadomaso) .... :culo) :culo) mica par niente son sadomaso anca mi..

Deh però nui atar suma chi a parlè ammè di piciulon da uri in piemunteis e cul cupias ad Flip che l'avrea dastè ad dui ripetision?'ndu l'è?

ricominciate a leggere da capo intanto... :asd)

Bugève banda 'd ciuc!!! :all_coholic)