Mirko Privitera 30 settembre 1990 siciliano

priviteramirko220@gmai

Nuovo Alfista
1 Giugno 2026
1
0
1
Al sorso
Auto
Al sorso
Mirko Privitera è siciliano 30 settembre 1990 ciao scemi puf che scemi ridi ridi per vero o per fare ridere i polli comu a tua ricciolo comu ta allunghi un cordino va me minkia testa ri minKia faccia i merda natri abbuscamu puri ra casa appena tali vai o cimitero stu babbiiu ti finisci cosa inutili aspe voi tagliati ste nata o ta duri ma cosa ca o focu un tastutu viremu si un pompiere tu va fa nu cazzu rutto iurno nai visti addini ricci va ti fa trasiri ho so posto canta tu apposto Ra addina la ultimo iorno vai afffinisci da idda vinci a e bestiolina ti saluto fatemu natri a matina a colazione mu rissi accussì ta ripigghhi e parta assistimato che ti fa mali viiviri vino u voi capiti niente pollo cu vino zitutti addomisciuto ora vai pigghia i 🐔 un ciu mettiti i vino unn vi comu parra svegliati un si voli imbricato i pollo!!!ciao poi facemu acchiappa pollo 🐔 falli trasiri tu testa i minkia ti Manciuria i pollo quando passa se un po' troppo forte si accetto pollo così mi cova la minKia con sti minkiati a poesia ti pollo cu minkia.a cuaria troppo e poi un ti pigghi mancu un posto di fora e rientra u pollo c'è aneddi di minKia 🌶️ e pollo fai uno cristiano i signore favi cu brodo polento la 🍐 se tu rimani un passi un ti voli ha gestione di Gesù fai i burdello quannno ti fai na caminata cu pollo e latri cosi ti mangiari un ti preocc ti vinciuo come stai bene con la tua amica e ancora disponibile e poi non ti vedo proprio bene ma abito in provincia di Verona e mi ha detto che non si può mettere la SIM in macchina perché io non posso chiamare il mio amico che mi ha detto se vuoi venire ad abitare con me per fare pulizie e lavoro fai un favore e poi un attimo che fai stasera e domani mattina presto e u voi capiti in provincia e nuovo mi nivvaiu un attimo va pigghii u sacchetto dai muoviti ho da da allla messa per vedere El Rosario e poi idda chianci e tu fora ci fai u pollo loco 😜 un ti veni malifiiura cuntari i polli Ca' su tua pi pigghiari u titolo e chistu: ma a chistu ****Edit da STAFF: alla prossima account sospeso! ca ti misi a fari i punti i lavutri ti pari bello grosso i pollo.e tu manco ta fari viviti chiù se un sacciu comu ta ripigghhi se lancio qualcosa di polletto ciao Tosca Toca dici a to compagna Ca la ciao poi mi la gallina frittata a matina e quanteti saluti cmq rimani a vita pi tia un contina pigghia voli ti sta minkiata Ca' mk fa ritiro da dove sugnu io e Unni cammina ogni giorno quindi pigghia i salami e fatti i panini e parra chiu forti Talia quannu fa i panini mancu musica na resta