Consumo acqua su 1.6 105cv

mi non son mecanico ma mi la guarnision de testa la go brusada veramente

che voi bociasse non gave fata tuta la strada che go fato mi
Mi go sa fato 220000 km con la machina e mi la machina i la sento col cul
+ gone fato in 220000 km 5 incidenti tuti con la stesa machina
La me machina vecia i me mecanici i la ciamava el TERMINETOR
e i me diseva che mi gavevo sempre la machina nova
Gave capioo fioleti?

adesso go sta qua nova che me pare si na bela machina
sol che la se masa silensiosa a mi i rumorini i me faseva compagnia
E poi vutu meter la machina vecia col bagna che non la gaveva l ABS
e quando quella volta sempre col bagna go ciapa la curva a 60
all' ora e son anda a finir sul marciapiee perche' la me se andada in testa coda e mi son ancora drio a capir come che la gapi fat?
Spero propio de no far un boto con sta qua nova perche' sol per metter a posto gli airbag che i sciopa me toca far un mutuo

comunque con la machina vecia te gavevi un vantagio te podevi anca andar a troie che non te dava nell' ocio ora mi non posso andar a troie con na machina da sinquanta milioni perche' go paura che i me copi per portarse via la machina
Gave anca voi sto problema?

joe non per dire ma abbiamo una lingua che ci accomuna che si chiama italiano :asd) cmq la mia non si stabilizza al min ma scende anche sotto il min cmq sicuramente sarà una perdita la guarnizione la escludo perchè altrimenti avrei già fuso da un pezzo e cmq se avessi la guarnizione andata ci sarebbe un consumo molto + alto rispetto a quello che ho io. Per quanto riguarda i rabbokki tranqui solitamente lo faccio a motore freddo proprio x non fargli prendere degli sbalzi termici cmq in questi giorni andrò a farla controllare anche per la valvola termostatica.

ma si fioleto te ga na perdita se fosi la guarnision de testa te vedaria
la famure bianca
Ma va dal mecanico lo stes atu capio?
Ma dime un po' gatu anca tui il problema de non poder andar a troie con sta machina?

4ruote":3sevgl1f ha detto:
stai tranquillo!!!!
io ho la tua stessa macchina..... ha due mesi di vita e circa 4000 km e il liquido di raffreddamento azzurro è gia' al minimo!!! tutto ok!!! arriva in poco tempo al minimo ma poi rimane li... non scende piu' di livello!!! ci arrivi tranquillo al prossimo tagliando!!! è cosi sulla nasona e mi è sempre successo anche sulle altre auto che ho avuto!!!!! non resta molto al livello max e poi scende fino alla tacca del livello min e li si stabilizza!!!!!!
tranquillo!!!!! o per lo meno credo....... a me non è mai successo nulla!!!!

Ma siamo sicuri?
Anche io ho una 147 1.6 105cv e mi avete fatto venire la curiosità: sono andato a controllare a motore freddo e nella vaschetta il liquido è sotto la tacca "min". Io ho dentro il liquido di raffreddamento rosso però! E sul liberetto alla voce rifornimenti mi viene consigliato il "paraflu up" che presumo sia appunto quello rosso.
La macchina ha 3 mesi e quasi 3600km.
Io domani vado in officina cmq, questa cosa mi suona strana.
Sinceramente non ricordo quanto ce ne fosse dentro al momento del ritiro (non mi stupirei però se ce ne fosse stato dentro poco già dall'inizio)
Vi faccio sapere domani cosa mi dicono in officina.
Ciao ciao.